Dijital pazarlama Tv, Radyo ve Dergi gibi geleneksel medyadan uzak yöntemlerle, markayı,işi desteklemek ve tanıtmak amacıyla internet, mobil ve diğer interaktif platformları (web sitesi pazarlaması,sosyal medya,içerik,e-mail)kullanarak ticari çalışmaları sürdürmektir. Globalleşen dünyada dijitalleşme evrimi de hızlanarak dünyayı şekillendirmeye devam ediyor. Dijitalleşen dünyaya entegre edilebilinen pazarlama stratejilerinin önemi de giderek artıyor.

Dijital Pazarlama,Geleneksel Pazarlamaya göre daha uygun bütçelerle geniş bir kitleye hitap eder. Geleneksel pazarlamada ise tek taraflı iletişim söz konusuyken, dijital pazarlamada hedef kitle ile interaktif bir ortamda karşılıklı etkileşim vardır. Dijital pazarlamada farklı internet kullanıcılarına hitap eden bir çok kanal vardır ve daha samimi bir dil kullanılır. Geleneksel Pazarlama daha çok ezbere dayalı bir imaj yaratırken, Dijital Pazarlama yenilikçidir, bir çok deneyim sunar,eğledirirken bilgilendirir ve Tüketiciye seçenek sunarak fikirlerine önem verir.